reklama

Opäť som v zdraví prežila Piatok trinásteho ...

...alebo ako som prestala veriť na povery. Ešte dávnejšie som takýmto alebo podobným poverám veľmi silno verila. Obklopovala som sa rôznymi amuletmi, talizmanmi a všetkým možným som sa ovešala. Priznám sa, dnes som si tiež kúpila avanturín, neľakajte sa, jednoducho sa mi zapáčil a rovno som si ho zavesila na krk. Samozrejme takéto kamienky a talizmany by sa po správnosti mali očisťovať energeticky, teda ak ho chcete nosiť ako talizman. Prirodzene som si ho tiež po príchode domov umyla, ale z čisto hygienického dôvodu. Ale vráťme sa k tomu Piatku trinásteho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Prečo som prestala veriť na povery? Som dosť roztržitý človek, a úprimne časom som začala zabúdať na také veci, že keď vidím kominára treba chytiť gombík, alebo keď nechcem zakríknuť štastie tak treba zaklopať na drevo, alebo keď vykročíte za bránu a vrátite sa vám to prinesie neštastie, alebo čierna mačka keď prebehne cez cestu, tiež to má priniesť neštastie. A väčšinou som robila všetko naopak.

Až v jeden deň, vtedy sa mi skĺbili snáď úplne všetky neštastie privolávajúce udalosti, pravdu povediac neurobila som proti tomu vôbec nič. Cez deň som si to veľmi ani neuvedomovala, mala som dosť rozbehaný deň tak nebolo času.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Až podvečer, som začala nad tým premýšlať, aj bol Piatok trinásteho, aj čierna mačka prebela cez cestu aj som mala zaklopať štastie, aj to, aj to a to. Tak som uvažovala, čo je na týchto poverách pravdy. Možno je to len akási psychologická vsugescia ...keď som si zhodnotila svoj deň, vôbec nič mimoriadne dobrého ale ani zlého nestalo. Úplne bežný uponáhľaný deň.

Od tej chvíle nekupujem si ani amulety ani talizmany, čiernu mačku prebehnúcu cez cestu si už vôbec nevšímam.

Pre mňa je Piatok trinásteho úplne bežný deň. Ja viem že mnohí sa toho dodnes boja, dokonca si berú dovolenky, a podobne. Nič proti tomu nemám, keď tomu niekto verí, prečo nie. Ani dovolenka nie je na škodu. Jeden môj kamarát to pre mna veľmi sympaticky zhodnotil, povedal ,,všetky povery sú len ilúzia, môžu sa stať aj nemusia, záleží na tom, v čom veríš. Ak veríš tomu, že si musíš odklopať štastie, urob to, ak nie nemusíš robiť vôbec nič. Tak či tak sa nič nezmení."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A čo vy? Veríte na povery?

Klára Samková

Klára Samková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodená do bežných robotníckych pomerov. Svoju nespokojnosť s vtedajším politickým zriadením si začala uvedomovať v dobe keď z nej chceli urobiť pionierku, čo nepovažovala v tom čase za poctu ale skôr za utrpenie. Od toho času sa zmenila aj doba aj jej myslenie, nie však veľmi. Naďalej sa snaží nespoliehať sa na štát, o to viac sa pokúša poradiť si svojpomocne. Na svojej ceste životom, naráža na rôzne nesúlady medzi jej presvedčením a okolitým svetom Za tieto strety je však vďačná životu, pretože mnohokrát jej poskytujú hodnotné lekcie, ochotne sa s nimi so svojím užším alebo širším okolím podelí. Niekedy aj vtedy, keď o to nie je žiadaná. Je tvor zvedavý,nos strká aj tam kde nemá. V súčasnosti sa rozhodla podnikať, prevádzkuje svoj online obchod s odevmi na www.oblecsalacno.sk, v čase keď sa nevenuje obchodu fotí po prírode, samozrejme sa rada po nej aj prejde. Ak jej zvýši čas, rada si prečíta dobrú knižku, rada sa vyhrieva na jarnom slniečku, to letné považuje za moc horúce. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu