reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Klára Samková

Klára Samková

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodená do bežných robotníckych pomerov. Svoju nespokojnosť s vtedajším politickým zriadením si začala uvedomovať v dobe keď z nej chceli urobiť pionierku, čo nepovažovala v tom čase za poctu ale skôr za utrpenie. Od toho času sa zmenila aj doba aj jej myslenie, nie však veľmi. Naďalej sa snaží nespoliehať sa na štát, o to viac sa pokúša poradiť si svojpomocne. Na svojej ceste životom, naráža na rôzne nesúlady medzi jej presvedčením a okolitým svetom Za tieto strety je však vďačná životu, pretože mnohokrát jej poskytujú hodnotné lekcie, ochotne sa s nimi so svojím užším alebo širším okolím podelí. Niekedy aj vtedy, keď o to nie je žiadaná. Je tvor zvedavý,nos strká aj tam kde nemá. V súčasnosti sa rozhodla podnikať, prevádzkuje svoj online obchod s odevmi na www.oblecsalacno.sk, v čase keď sa nevenuje obchodu fotí po prírode, samozrejme sa rada po nej aj prejde. Ak jej zvýši čas, rada si prečíta dobrú knižku, rada sa vyhrieva na jarnom slniečku, to letné považuje za moc horúce. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Pár klikov a máte vlastnú sociálnu sieť

Klára Samková

Pár klikov a máte vlastnú sociálnu sieť

Celkom sympatická myšlienka, čo poviete? V dobe keď vačšina z nás je registrovaná na rôznych sociálnych sieťach ako je facebook, twitter a možno trošku menej známy hi5 je táto voľba celkom fajn alternatíva. Tiež som si to myslela.Ale!

  • 14. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 923x
  • 0
Opäť som v zdraví prežila Piatok trinásteho ...

Klára Samková

Opäť som v zdraví prežila Piatok trinásteho ...

...alebo ako som prestala veriť na povery. Ešte dávnejšie som takýmto alebo podobným poverám veľmi silno verila. Obklopovala som sa rôznymi amuletmi, talizmanmi a všetkým možným som sa ovešala. Priznám sa, dnes som si tiež kúpila avanturín, neľakajte sa, jednoducho sa mi zapáčil a rovno som si ho zavesila na krk. Samozrejme takéto kamienky a talizmany by sa po správnosti mali očisťovať energeticky, teda ak ho chcete nosiť ako talizman. Prirodzene som si ho tiež po príchode domov umyla, ale z čisto hygienického dôvodu. Ale vráťme sa k tomu Piatku trinásteho.

  • 13. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 067x
  • 4
Je vôbec možné niekde si dať dobrú kávu?

Klára Samková

Je vôbec možné niekde si dať dobrú kávu?

Pomaly o tom začínam vážne pochybovať. Osobne sa považujem za nie moc náročného spotrebiteľa kávy. Chvílkami sa odchovávam na klasických tri v jednom sáčkoch, predovšetkým pre svoju nenáročnú prípravu. Očividne sa nedá porovnať s klasickým turkom, ale lepšie ako nič. Aké však bolo moje zhrozenie, keď som vo svojom inventári nenašla ani to. Tragédia prvého stupňa aj s miernym atómovým výbuchom myšlienok. Takto som zhodnotila svoju vzniklú neblahú situáciu a vybrala som sa nájsť si viacmenej špecializovanú firmu na servírovanie kávy. Lenže kde?

  • 12. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 484x
  • 15
Moja cesta k podnikaniu

Klára Samková

Moja cesta k podnikaniu

bola hrbolatá. To vás možno neprekvapuje. Ale skôr by som to povedala asi tak, že som nevedela čo chcem. Myšlienka zarábať na seba bola síce lákavá a sympatická, ale nevedela som sa odhodlať. Chýbalo mi akési vnútorné presvedčenie o správnosti svojho nápadu. Takto som sa rozhodovala asi dva roky. Až teraz nedávno prišiel ten dlho očakávaný zlom.

  • 11. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 944x
  • 2
Cashflow kvadrant - alebo hurá poďme podnikať

Klára Samková

Cashflow kvadrant - alebo hurá poďme podnikať

Dúfam že vás nešokoval názov. Trošku som vám síce chcela priblížiť knižku od pána Roberta Kyosakyho. Ale len sčasti.

  • 22. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 882x
  • 30
reklama
Paródie

Klára Samková

Paródie

Neviem ako ste na tom s paródiami, ale mňa niektoré celkom pobavia. Nedávno som zahliadla zabudnutú videokazetu. Na nej sme mali nahratú silvestrovskú reláciu. Neviem síce z ktorého roka to bol silvester ale asi dosť dávno, lebo som si ani nepamätala, že som to nahrávala...

  • 28. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 616x
  • 0
Veštenie v televízore

Klára Samková

Veštenie v televízore

Sobota, ako vždy nudné poobedie, prepínam kanály. Zastavila som sa na jednom zahraničnom kanáli. A tam bolo také, že veštenie cez obrazovku ...

  • 13. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 736x
  • 2
Čakanie na pošte

Klára Samková

Čakanie na pošte

Dnes som sa víťazoslávne vybrala na poštu aj s pohľadnicami. No a keď už som tam, vravela som si v duchu, kúpim si nejaký žreb. Nejaký lacný, však buď alebo. No nie?

  • 12. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 035x
  • 5
The secret - tajomstvo

Klára Samková

The secret - tajomstvo

Neviem či ste videli film alebo lepšie povedané dokument The secret. Čo to vlastne je? To veľké tajomstvo? Toto ma zaujímalo, keď som prvýkrát pustila tento film. Priznám sa stavala som sa k tomu zo začiatku dosť skepticky.Čo to môže byť za zázrak? Hneď úvodom som sa dozvedela, že ide o zákon príťažlivosti. Ale asi nie v tradičnom fyzikálnom zmysle. Hovorí sa tam o tom, že každá myšlienka má svoju frekvenciu?

  • 12. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 286x
  • 8
Anjeli

Klára Samková

Anjeli

O anjeloch sme mnohí počuli. Vo všeobecnosti ich pokladáme za pozitívne bytosti. Sú to tí, ktorí nám pomáhajú, strážia nás, niektorí sa k nim modlíme, pýtame si ich pomoc. Slovo anjel pochádza pôvodne z gréčtiny –ángelos-posol, z toho sa neskôr vyvinul latinský výraz angelus, nakoniec si každý národ odvodil svoje pomenovanie

  • 19. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 311x
  • 3
reklama
Reč kvetov

Klára Samková

Reč kvetov

V minulosti sa prikladal väčší význam kvetom ako dnes. Dnes poznáme akurát tak dve alebo tri symboly kvetov. Mnohí vyznávači reči kvetov dokonca tvrdia že je možné pomocou kvetín napísať celý ľúbostný list. Dokážeme to všetci, len sme na to pozabudli.

  • 19. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 635x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu